Sunday 25 August 2013

KEDATANGAN AHLI BARU DALAM KELUARGA.. ALHAMDULILLAH!!! =)

Assalamualaikum wbt semua..sudah lama saya tidak update blog ni.. yela sibuk dengan asigment dan kerja2x semua.. diharapkan anda2x semua SIHAT dan SEJAHTERA.. tapi xpe..hari ni nak berkongsi la KEGEMBIRAAN saya ni mendapat anak buah...hehe.. AHLI BARU dalam keluarga ^^

Anak buah saya ni dilahirkan pada hari SABTU..bersamaan 17/8/2013, 10 SYAWAL 1434 H pada JAM 6.30 A.M..
Alhamdulillah Kak Long dapat melahirkan anaknya dengan selamat..Alhamdulillah..^^
Anak buah saya ini akhirnya diberi nama FAWWAZ HAMDI BIN AHMAD FADZLI ROHIMI.. anak buah saya ni dah seminggu dah..tapi baru nak post..yela..lama x buka blog ni..kalau ikutkan pagi tu jugak nak post..sebab gembira sangat kan!! orang kata apa..xcited..haha..lebih-lebih pulak..haha..biasala.. kalau korang dapat anak buah..sama juga macam saya kan??? jangan tipu la hee..^^

Nak tengok gambar anak buah saya tu...??? tengok gambar di bawah ni..^^




                                       comel tak.. macam AYAH TEH dia kan kan hee??????? ^^

TAK SABAR nak pi TENGOK hee.. TUNGGU AYAH TEH eah FAWWAZ hee.. ok la..apa-apa pun..nak ucapkan TAHNIAH la dekat Abang Long dan Kak Long saya.. bermulalah tanggungjawab yang perlu digalas dengan baik...saya mendoakan keluarga Abang Long saya menjadi lebih ceria dan bahagia apabila mendapat tambahan ahli baru dalam keluarganya...dan mendoakan semoga Along menjadi bapa yang SOLAH..dan Kak Long menjadi ibu yang SOLEHAH..aminn..InsyaAllah..^^

TAK SABAR PULAK NAK ADA ANAK SENDIRI heee.. insyaALLAH MASA AKAN DATANG AMINNNN ='))

itu sahaja untuk hari ni..insyaAllah saya akan membicarakan dan berkongsi ilmu yang bermanfaat untuk hari seterusnya ok..insyaAllah..
jumpa lagi dalam blog ni..Salam'alaik..

No comments:

Post a Comment