Monday 23 May 2011

KEBANGGAAN KELUARGA... =)

Hari Sabtu lepas...21 MEI 2011..adikku AHMAD FAIZ HADI SUHAIMI...masuk ke UITM JOHOR...pilihannya selepas dapat result SPM..moga2 dia berusaha dengan lebih baik lagi dari sebelum ni...dan moga2 juga dia membuat pilihan yang tepat untuk masuk UITM tu...saya yakin dia boleh melakukannya...berdasarkan kemampuannya...saya amat berbangga dengannya...pemergian dia ke UITM membuatkan saya rasa sunyi jugak la..walaupun tiap2x hari gaduh kan...haha..biasalah adik beradik..lepas bergaduh baik-baik semula...sudah menjadi adat..haha..nie la dia adik lelaki saya tu (gambar atas)....gambar nie semasa dia mendapat anugerah kecemerlangan SPM...dia telah membuatkan keluarga berbangga..nampak senyuman terlukis di wajahnya..lebih-lebih lagi ibu bapa saya sekeluarga..TAHNIAH ADIK!!! (:

No comments:

Post a Comment